Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2015

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ  ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ

 §  Άσκηση Χαλάρωσης.
    Όρθιοι σε κύκλο. «Κινήστε τα χέρια και το σώμα σας όπως εγώ, σαν να σπρώχνετε έναν τοίχο με δύναμη, δεξιά, μετά αριστερά, προς τα πάνω, προς τα κάτω, μπροστά».   «Τώρα ένας ένας θα φτιάξουμε ένα φανταστικό κουτί, σχηματίζοντάς το με τα χέρια μας, με αργές και καθαρές κινήσεις.  Θα κρατάμε συνεχώς το κουτί μας μέχρι να φτιάξουν και οι υπόλοιποι το δικό τους.  Αρχίζω εγώ και μετά θα συνεχίσει όποιος θέλει.  Τώρα θα ανοίξω το κουτί μου και θα βγάλω από μέσα το όνομά μου με όποιον τρόπο θέλω εγώ λέγοντάς το συγχρόνως.  Το ίδιο θα κάνετε και οι υπόλοιποι.
§   Λέω το όνομά μου.
    Σε κύκλο λέμε τα ονόματα μας σαν ένα κύμα που ανεβαίνει και κατεβαίνει.  (Ο πρώτος ψιθυριστά, ο επόμενος πιο δυνατά, πιο δυνατά και μετά πιο σιγά, πιο σιγά…Βοηθώ δείχνοντας με το χέρι πιο ψηλά ή πιο χαμηλά).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου